نامه عاشقانه :: آرامش نیلگون امواج :: .

عزيزم به هر جا که نگاه ميکنم تو را ميبينم. تصوير تو تنها چيزيست که چشمهايم

باور ميکند دستان لرزانم را دراز ميکنم تا صورت مهربانت را لمس کنم

اما به يکباره محو ميشود و من به ياد مياورم که تو در کنار من نيستي.

چشمهايم را آرام مي بندم ، صدايت در گوشم ميپيچد

طنين خنده هايت همه جا

 

 

را پر ميکند ، بي اختيار لبخند ميزنم ولي صدايت دور و دورتر ميشود و من به

ياد مياورم که باز هم تو نيستي. چه شيرين است

تمام لحظه ها را به ياد تو بودن

دلم ميخواد با تو در کنار ساحل بنشينم سرم را

روي شانه ات بگذارم و امواج

آبي را نگاه کنم و به آواز امواج گوش بسپارم.

دلم براي آرامش نيلگون امواج

تنگ شده. دلم هوايت را کرده است.

دوباره بيقرار شده ام

دوباره اين دل ديوانه براي ديدن تو

دلتنگ شده.... براي تو ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 305
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 2049
بازدید کل : 49638
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت